Monday, June 10, 2013

Welcome to Beijing.. (Photos Only)

Assalamualaikum rakan2 n teman2 yg mengikuti dan meluangkn masa terhadap blog aku..seperti yg telah aku janjikan, hari ini aku nk kongsikn bersama saat2 best aku berada di Beijing, China selama 8 hari 7mlm..aku cuma sertakn gambar2 ajer..post kali ni aku xnk celoteh sgt..masa xde..bz skang ni..cuma sempat berkongsi gambo ajer..diharapkan kalian yg ingin melancong ke Negara Tembok Besar tu dapat gambaran  serba sedikit sebelum ke sana...terima kasih!
















































































































































































































































































No comments:

Post a Comment