Sunday, March 2, 2014

Imbauan kenangan Raja Sehari...


Assalamualaikum dan salam sejahtera...Sempena majlis adik lelaki aku yg nak dekat dah ni, so teringat lak aku kt majlis aku yg lepas..ade gak yg dakwa sbb xjemput ke majlis aku..so,post kali ini aku tujukan khas kepada mereka yang tidak dapat hadir ke Majlis Perkahwinan samada yg telah menerima kad jemputan ku atau pun yang tidak mendapat kad jemputan ku terutama saudara mara sebelah ayah n mak aku, member2 SMKA Sultan Muhammad Batu Berendam Melaka (SULATANATED 95-99), rakan2 Universiti Malaysia Sabah (UMS), Maktab Perguruan Ilmu Khas (IPIK) dan xlupa rakan2 sepenjawat di Sek .Keb. Long Semadoh, Lawas Sarawak... Adapun majlis ku ini hanyalah kecil-kecilan sahaja...


Inilah pelamin di majlis umah ku..simple n sempoi...ianya hanya sbg simbolik shj....


Pada malam sebelum majlis, rumah aku telah mengadakan majlis bacaan Yaasin dan doa kesyukuran..




Setelah selesai majlis bacaan Yaasin dan doa kesyukuran, sedikit jamuan disediakan.


Antara sepupu sepapat n mak2 sedara aku yg hadir malam tu.


Inilah jiran2 tetangga aku yg hadir memeriahkan malam sebelum majlis aku.



Dan tibalah masa yg ditunggu2 telah tiba..iaitu hari di mana aku menjadi Raja Sehari...

Khemah untuk raja bersantap..



Hiaasan buah yang terdapat di meja santapan pengantin.



Kek warna ala2 ikut tema gitu...gold version..


Raja dan permaisuri sedang bersiap..


Tahun ni suap mak..tahun depan insyaAllah suap anak lak..


Antara possing2 merapu n naik pusing kepala aku nk berpossing..


















Koleksi persandingan antara pengantin lama vs pengantin baru...

Datuk & Nenek


Ibu & Ayah

Aku & Dia



Meja makan untuk rombongan pengantin belah perempuan..


Pengantin makan bersama ibu bapa belah pengantin lelaki dan perempuan


Aku jemput mak mertua aku dengan silat pulut..muahahaha


Raja Sehari bersama kedua ibu bapa



Inilah keluarga besar Raja Sehari  




No comments:

Post a Comment