Tuesday, July 7, 2015

SALAM AIDILFITRI 2015

Assalamualaikum kepada semua yang mengikuti blog aku selama ni....Dah lebih setahun blog aku ni sunyi sepi tanpa khabar berita...Post terakhir aku aritu ialah tentang kelahiran puteri sulung aku...pastu terus senyap setahun lebih....mana tak nyer...baru 1st time jadi bapa...banyak komitmen yg perlu dicurahkan...pasni anak yang kedua sampai yang ke tiga belas dh xdelah busy sgt sbb dah ade pengalaman jadi bapa....ahakzzzz


2011

So tujuan aku post kali ini adalah untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA 2015 kepada semua yang sudi mengikuti blog firdausology aku selama ini...Semoga hubungan maya kita ini berterusan dan berkekalan...

2012

Sempena hari yang mulia dan indah ini, aku ingin menyusun jari memohon ampun dan maaf sekiranya ade perkara-perkara yang mengguris hati korang sepanjang pembabitan aku dalam penulisan blog firdausology ni...

2014

Di sini aku belanja korang beberapa keping foto di pagi raya bersama family aku dari tahun 2011 - 2014...harap maklum foto 2013 memang tak wujud sbb tahun tu kitorang beraya di rumah mertua masing2....sama juga dengan tahun ni, foto 2015 xkn wujud gak di atas sebab yg sama dgn kejadian 2013. Akhir kata dari aku, Selamat Menyambut Hari Lebaran dan tunggu nextpost aku tak lama lagi...Wasalam.... 












No comments:

Post a Comment