Sunday, June 19, 2011

Aku yg bergelar pendidik Bumi Kenyalang..

Ni time aku jd guru kelas Tahun 2..aku ni kira garang gak..tu yg sumer serius aje time bergambar ngan aku..hahaha..(actually diorg duk cover handsome n cun)..cikgu dia tu takyah nk cover2 handsome..mmg dh handsome pun..kuang3x

Ni pulak time diorg happy2..

Sesi PnP...pengajaran dan pembelajaran..


\
Mentor mentee antara murid tahun 6 dan tahun 1..


Sambutan Hari Guru peringkat sekolah..

Aku menerima cenderahati dari pihak org kampung sempena Hari guru..

Skuad Penyambut Tetamu V.I.P..


Mengiringi murid Kem 1Malaysia di SK Purusia..


Pertandingan tarik tali antara murid dan guru..nk tau sape menang??

Saje je bg bebudak menang..(padahal cikgu2 ni dh tua..sakit pinggang tarik lama2 tali tu..heheh)












No comments:

Post a Comment